I didn't do it

080527 Tisdag

17:39
Denna soliga dag inleddes med ett besök på Knuffen. Det var med en enorm lättnad jag gick därifrån. Åtminstone för en månad framåt ungefär. Sen får vi se. Men i alla fall.
Hade KuHi-prov. Det var lättare än jag trott, så jag får förmodligen ganska bra på det. Det kändes väldigt bra.
Sen hade vi projektarbetesprat. Jag har ångest, jag vet verkligen inte vad jag vill göra. Det blir väl bara bajs med allt. Men jag har en utväg i Sofie, så det kanske löser sig ändå.

Ikväll blir det vattengympa. Har egentligen ingen lust, men så som jag äter så måste jag ju röra på mig. Det kommer kännas bra när jag väl har haft passet. Bäst att passa på, detta kanske är sista passet jag hinner gå på liksom..

Borde försöka göra klart bokanalysen snart också. Fast det är ingen jättepanik än, den ska vara inlämnad innan avslutningen så. Men det känns ju skönt att ha den gjord. Tror min blir väldigt lång.. Fast den blir nog bra. Lite rörig kanske.


21:34
Jag är tröttis efter träningen. Blir till att nanna snart. Ska dock försöka skriva ett par rader på bokanalysen, samt försöka förbereda mig inför den muntliga redovisningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0