Här dansar hon med den vilda

080519 Måndag

10:23
Idag har jag inga lektioner. Eller okej, jag har idrott, men jag känner starkt att jag dissar den idag. Palla krångla för femtio minuters lektion liksom.. Jag får promenera istället. Det fina vädret verkar juha hittat tillbaka, dock inte värmen. men aah. Blir i alla fall till att åka till gammelmormor sen, det blir mys. Hon är bäst.

Idag börjar Tommy sitt nya jobb. Så himla skönt att han äntligen fått jobb, så han inte bara går hemma och glor.


19:51
Mys hos gammelmormor. Fick köttbullar och potatis, och världens godaste sås! Vi spelade lite Spingo, som vanligt. Fick trehundra spänn, tack för det gammis!

När jag väntade på bussen hem gick jag runt på stan lite. Jag vart sugen på att köpa ett pyjamasset att sova i när jag är i Kroatien. Får se om jag hittar nåt fint.

Nu ska jag bränna ut Gossip Girl och Desperate Housewives!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0