Du sög mitt blod

080517 Lördag

18:52
Vaknade klockan åtta imorse. Hatar när jag vaknar sådär tidigt. Som tur var så somnade jag om. Jag drömde en massa sjuka grejer som vanligt, hehe.

Jobbat idag. Det var hur mycket folk som helst. Måste bero på vädret, för dessa helger innan löning är de helger med minst folk. Men idag var det verkligen stressigt och allt bara tog slut hela tiden. Ganska jobbigt om man säger så, och jag är nu trött.

Blir myskväll med familjen idag. Som vanligt. Varför gör jag inget kul på kvällarna? För att jag inte pallar, that's why.

Happy, jag fick försäljning & service som IV-val i höst, och teaterfördjupning till våren. Krille och Angelique fick också teatern, yes! Nu återstår bara att kolla med Sofia. ^^


22:52
Mamma och pappa kom hem från Göteborg idag. Pappa har sprungit Göteborgsvarvet, den dumme fan. De var i alla fall hungriga när de kom hem, så vi beställde pizza från nyöppnade pizzerian. Det var nice.  Och så kollade vi på  CSI och Brottskod försvunnen som hade samarbete. Det var  väldigt bra.

Nu ska jag gå och lägga mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0