Bomdidadi

080515 Torsdag

09:19
Tröttis imorse. Sov gott hela vägen till skolan. Mums på det.

Har haft första delen av engelska nationella, readingdelen. Det var ganska svårt ändå, jag får absolut några fel. Förhoppningsvis får jag MVG på det ändå, men i alla fall. Om fyrtio minuter är det hördelen. Den är värst. Hoppas det är en dialekt man fattar i alla fall. Jo, men det kommer nog att gå bra tror jag.
Sen ska vi ha genrep med dagisgruppen. Jag tror det kommer att gå skit idag, men bra imorgon. Bara alla kan sitt så. Jag har i alla fall med mig rått-Albert. Dock inget äpple, men en banan som får konvertera till äpple. Jag kan i alla fall det jag ska spela. Bra där. Måste få bra på detta, vill ha MVG i MuKo.
Äckel-GeMu sen. Hate. Vägrar ha det i trean. Hoppas jag klarar provet nästa vecka.. Blir lite repetition idag antar jag.
Avslutar skoldagen med s-block. Inte taggad för fem öre, vill bara att dagen tar slut. Att skolan tar slut. Ge mig sommarlov! På tal om s-block börjar det bli hög tid att kolla på This is England igen så jag kan skriva analysen. Och på tal om analys måste jag börja skriva bokanalysen snart.. Jaja. I'll be fine.

Känner att jag skippar vattenträningen idag. Jag och Tommy ska ju på bio, eftersom vi har varit tillsammans i exakt ett och ett halvt år idag, yay! Blir "What happens in Vegas", kommer bli nice. Men jag kände att jag vill gå på den tidiga bion, blir så himla sent annars, och man ska ju upp tidigt imorrn..


16:57
Haha, alltså s-blocket är fan bäst! Hade grymt kul idag, vet inte om det var för att man var flummig över huvud taget, men det var kul. Åh, I love Johan Wallén!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0