Take a look at my girlfriend

080318 Tisdag

10:05
Trots att jag sov elva timmar inatt så var det sjukt jobbigt att vakna imorse. Drömde rätt kul också, haha. vi ska inte gå in på detaljer..
Vädret är i alla fall underbart och det är jag så glad för! Hejdå slask och snö, nästan..
Får väl gå runt på stan en stund idag igen. Fy, gör bara av med pengar. Men har inga på kontot nu så kan inte spendera, men ändå. Ska fixa med lönen idag, Jacob jobbar. Hoppas han fixar den redan idag. Fast det lär inte gå åt så mycket pengar i Idre, men ändå.
Tror det blir okej att jobba idag också, roligt folk att jobba med i alla fall. Hoppas det är lika mycket folk som igår, eller ännu mer. Det är ju så drygt att jobba åtta timmar när det inte finns nåt att göra.
Pappa tog min matlåda imorse, så då får jag väl äta på jobbet idag i alla fall. blir nog nachos med en massa grönsaker och annat gotti. Glass till minirasten.
Längtar till Idreeeeee!!! Blir så kul, I love it!
Imorgon blir det gos med baby <3

21:29
Jag vill hitta en kjol med hög midja, som den jag har ihop med roströjan. Kanske får köpa en till sån och klippa bort tröjan..
Jag träffade min gos en kortis idag också, typ tio minuter, haha. Jag hoppade av bussen för hans skull och tog halv tolv-bussen istället.
Var helt okej på jobbet idag. Diskade och stod på Nellys. Gick ganska fort. Körde med dagens lunch idag, så himla krångligt. Orka hålla på med sånt.
Fixade lönen idag i alla fall, fick typ 1500 i kontanter. Icke önskvärt.
Imorgon ska jag in till stan. Ska sätta in lite pengar på banken och sen ska jag leta present till bror. Och mysa med bebis, wihiii. Och så ska jag packa och sånt där.

21:42
Efter moget övervägande och samtal med pojkvän har jag kommit fram tillen slutsats: jag SKA köpa "klänningen" och sy om til kjol! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0