Påskafton

080322 Lördag

15:02
Jag kan inte sova på nätterna, jag vaknar bara av att jag inte kan andas och måste dricka vatten för att jag är så förkyld. Och när jag är såhär dyngigt förkyld så snarkar jag som en tok också, fattar inte att Annalina står ut med att sova med mig, haha.
Idag har vi i alla fall åkt lite mer skidor. Bättre väder idag men det blir fortfarande sjukt kallt när man åker, det är köldeffekt på 34 minusgrader. Inte så kul. Så det har bara blivit någon timme idag också. Men det är asskönt att sitta ute i solen, det värmer gott. Om den kommer fram lite mer snart så ska jag nog joina mamma i en sackosäck ute på trappen.
Vi grillade i alla fall lite korv i backen. Korv är riktigt gott när man är ute såhär, annars är jag inte så förtjust i det. Men det var väldans mys. Sista åket kom Peter och Lotta och åkte med mig och mami.
Ikväll blir det påskbuffé och spelkväll. Deras kompis Pontus skulle nog komma han också.
Men ja, glad påsk på er! Och, som vanligt, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0