My heart will go on

080305 Onsdag

11:33
Sjukt skönt att få sova tills man vaknade av sig själv imorse. Hade ställt klockan på ringning till klockan elva, men vaknade halv nio. Sköntskönt. Kollade på ett par avsnitt av Jericho
Har bränt ut cd till MUKO:n på torsdag. Kollat lite på arbetsmiljö- och säkerhetsprovet.
Dagen blir soft; först provet, sen hämtar pappa mig och så åker vi till rehab och kollar vad de säger om resultatet från röntgen, sen hem, och sen tar jag bilen in till pilatesen ikväll. Fiiiinfint vettu.
Ska försöka plugga lite mer nu, och sen börja städa mitt überskitiga rum.

13:42
Höll på att missa bussen förut, jag var så inne i min städning. Dammsög rummet ordentlgit, så nu kanske jag inte får astma där inne längre, hehe. Måste fixa något vettigt att ha mitt smink i, min popcornskål är överfull. Kanske egentligen borde rensa, jag använder ju verkligen inte allt, men ändå liksom.
Är så himla fint ute, man vill bara vara ute och promenera och ta vackra vårbilder. Det är liksom varken varmt eller kallt. Älskar när solen skiner, då blir jag så glad. Hate slask och regnrusk.
Nu har jag i alla fall varit duktig och skrivit ut text till MUKO:n imorgon. Måste bara komma ihåg att ta med skivan.
Snart är det i alla fall prov och sen kommer pappa och hämtar mig. Yeah.
Sprite är den nya colan, btw.

19:57
Provet gick bra tror jag, kändes väldigt bra i alla fall. Borde åtminstone få ett VG tycker jag.. Lättförtjänt i så fall.
Det gick också bra på rehab, äntligen fått ett konkret svar på vad som är fel. Tydligen så har jag en skada på miniskeln och det blir nu titthålsoperation framåt sommaren. Så himla skönt, verkligen. Känns väl lite dumt att man hoppades att något var fel men jag tycker att det är bättre att de hittar ett fel och åtgärdar det, än att de bara sätter mig på att styrketräna. Sånt blir det ju i alla fall efter operationen. Men ändå.
Var ett jättebra pilatespass idag också. Var en annan instruktör och hon förklarade verkligen hela tiden, det var jättebra. Passet var helt annorlunda också så det var väldigt kul.
Vad som är mindre kul är att mina föräldrar klagar på att Tommy är här så mycket. Hey, kan jag hjälpa att jag tycker om att umgås med min pojkvän, och att jag inte alls gillar att vara hos honom? Nu snackar vi max tre dagar i veckan. Visst, jag förstår att det blir fyrt med mat och så, men ändå. Jag tyckerinte det är så kul att få höra sånt. Och så klagar de på annat också, och jag blir så trött. Lämna honom ifred. Ska bli så skönt att flytta hemifrån.
Nu måste jag verkligen kolla matten. Ska försöka börja lite på s-blocket också, annars ska jag göra så mycket som möjligt imorrn bitti.
Ska i alla fall lägga mig i badet och bli ännu tröttare än jag redan är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0