Man tror att man har vänner

080328 Fredag

14:12
Härliga fredag!
Hade ett långt rep med kören och orkestern på morgonen. Det var himla kul, men jobbigt när man inte visste vad, när och hur man skulle sjunga. Men det kommer att bli grymt bra och kul nästa vecka!
Sen var det matte. Jag jobbade på ganska bra, det är fanimig inte svårt med sannolikhetslära.
Var sämst mat idag, moussaka. I hate. En av de få saker jag inte alls kan äta. Uscha. Fick äta mackor och sallad.
Åkte upp på stan, lämnade böcker på biblioteket och sen mötte jag bubbi. Vi gick till polisen och fixade nytt pass till mig. Självklart ser jag ut som en mupp på passet, men det är väl så det ska vara. Typ.
Sen åkte vi hem. Jag fixade lunch till mig själv, gamla klyftpotatisar och lovely bearnaise. Mumma.
Idag ska vi la bara slappa. Kolla lite film. Käka lite glass...
Ikväll ska jag i alla fall kolla på Let's Dance-finalen och äta kräftor och baguette med mami. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0