Love will steer the stars

080317, Måndag

20:55
Så himla värdelöst väder ute! I hate it. Jag vill ha sommar och sol, ingen god damn snö och fucking slask.
Har i alla fall shoppat idag. Alltså, jag får sluta shoppa så mycket, det är ju helt sjukt. Jag handlar ju jämt. Men tycker faktiskt att det var bra saker jag köpte idag. Först köpte jag ett par svarta leggings på Indiska. Egentligen ganska onödigt, för jag kan ju faktiskt sy igen hålen på mina andra, men det känns liksom ganska tattigt. Så det blev nya. Sen åkte jag till Skopunkten eftersom jag ville köpa svarta pumps. Och eftersom det ändå är ta tre betala för två så är det ju lika bra att då köpa tre par. Så det gjorde jag. Blev ett par lovely svarta pumps, ett par svarta matta ballerina och ett par silkiga, svarta, spetsiga vans. Så himlans nöjd. Kommer använda dessa skor för jämnan, svart passar ju till allt. Puss på svart! Sen så köpte jag också en midjekort, kortärmad "kofta" i silver som jag ska ha på vårkonserten. Jovars.
Så var det jobb. Det var faktiskt inte så farligt att jobba idag, det flöt på ända till klockan sex. Då dog det. Men vi var jättefå som jobbade idag; var bara jag, Carro, Jonna, Johan och Brasko. Så vi var typ fyra hela tiden eftersom det alltid var någon på rast. På slutet var jag själv på Nellys och Jacobs. Börjar lära mig Jacobs nu, det är skoj. fast kan inte beredningen..
Nu ska jag typ.. sova. För det är skönt. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0