Fyfan

080304 Tisdag

09:27
Så jävla ovärt idag. Är så himla trött och genomfökyld, fått tillbaka det onda i halsen. Jag pallar fan inte mer. Måste verkligen ringa vårdcentralen. Åh, ge mig penicillin, eller nåt annat starkt som tar bort allt. Varför blir just jag sjuk hela tiden? WHY?
Får se hur mycket jag klarar av skolan idag. Är så jäkla opepp, skitdag verkligen. Känns dock inte så bra att skolka ifrån KUHI och bild idag igen, har redan för mycket frånvaro. Speciellt från bilden.. Fast jag kan i och för sig inte hjälpa att jag är sjuk. De kan inte tvinga mig att vara här.. Det blir ju inte bättre liksom. Men vi får se.
Tommy kommer sen. Men möjligtvis kan jag åka hem, hämta lit grejer och åka hem till honom istället. Måste i alla fall ha med mig arbetsmiljö och säkerhetshäftet och kallelsen till rehab. Vi får se hur det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0