Drowning

080329 Lördag

07:49
Jag vet inte vad jag gör uppe egentligen. Jag bara vaknade sisådär vid sju och kände att, nej, jag vill inte somna om igen. Så nu är jag redan färdigduschad, klädd och sminad. Ready to work.
Ska fira lillebror som fyller 14 idag. Det är helt sjukt att han är så stor, han kommer alltid vara 9 för mig.. Vet dock inte när detta firande ska äga rum, kanske vid niotiden..
Idag ska jag i alla fall jobba. Är inte sådär jättepepp direkt, men aah. Får se hur det går med min armbågsled, den gör ont när man böjer den.. Wellwell.
Ikväll ska jag kolla på Körslaget.
Missade sista delen av Let's Dance igår, trodde mamma skulle säga till, men icke. Men det spelade ingen roll egentligen för jag tyckte att båda skulle vinna.


10:11
Tänk så mycket man får gjort när man går upp tidigt. Har pluggat och städat toaletten bland annat. Det var ju bra att jag gjorde det nu så slapp jag det ikväll.
Fy farao så sugen jag blev på att gå ut på krogen. Får bli nästa månad när Tommy har pengar, haha. Eller när nån annan rolig människa vill.


21:57
Innan jag släppte av Tommy vid sjukhuset så åkte vi till Willys och köpte godis. I bilen lyssnade vi på Electric Banana Band, så himla bra! Det är liksom så bra texter om viktiga saker. Och så kom jag på att Byråkrat skulle vara jävligt skoj att göra körarr på. Coolt liksom. Kanske en idé för SKRIKA?
Var en massa folk på jobbet idag. Stod hälften på Nellys och hälften i lobbyn. Gick rätt fort. Men sååå mycket skit i lobbyn och jag lyckades göra översvämning i dunken där vi slänger ut dryck. Bläää.
Lagade tacos när jag kom hem, göttigt. Sen kollade vi på Körslaget och så. Var inte så bra som jag trott, men aah.
Nu ska jag gå och lägga mig. Glöm inte att ställa om till sommartid inatt!
På tal om sommartid förresten, va skönt det var ute idag! Till och med klockan sex på kvällen när de småregnade lite. Det var sommar-feeling.
PUSS och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0