Drar vinden bort med mig

080302 Söndag

21:13
Igår var det jättemyckt folk på jobbet, har inte varit så mycket sen julruschen. Fast det var väl trevligt, man hade i alla fall att göra hela tiden och tiden gick fort. Calle har visst börjat igen, trevligt.
Efter jobbet åkte Tommy och jag till Coop och köpte godis. Träffade Linnpinn.
Sen hem och äta skaldjurspaj. Lagom till Melodifestivalen kom Pecka, Catta och Conny. Det var trevligt med så mycket folk. Melodifestivalen var ju bra också, dumt att alla bra var i en grupp.. Hade velat ha med Calaisa.
Senare på kvällen spelade jag, Tommy och Marcus kort. Det var lots of fun.

Idag åkte vi hemifrån vid elvaitden. Åkte till pappa och lämnade ryggsäck. Sen till Lager157, köpte dock inget. Sen till Marieberg. Köpte två sminkborstar och en duschtvål på Europris
Massa folk idag också, har varit så stressad. Var inte så kul. Fast gick fort idag också. Gick dock inte så bra med städningen så vi fick lite övertid.
Blev hämtad av Tommy och Hannes. Åkte hem till Hannes och hämtade bilen.
När vi kom hem hade Marcus bakat blåbärsmuffins, de var jättegoda. Tommy och jag gjorde scones till kvällsmat, de blev också goda.
Så har vi tittat på En annan del av Köping, och nu ska vi ner till mig och gosa och titta på Jericho och Robins. PUSS! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha! Var det där mina föräldrar var. Hah! =P

2008-03-03 @ 11:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0