Don't stop me now

080315 Lördag

11:14
Utvilad igen, yes. Eller nästan, jag vaknade ju faktiskt av mobilen, så det räknas väl inte riktigt. Men, jag menar, 10:15 är ju bättre än 06:30? Ja!
Nu ska jag snart iväg och jobba. Vill ju inte vara inne och jobba i det fina vädret, men annars ganska pepp. Ska hämta Viktoria och Felicia först, Vicko ska ju göra ett nytt försök till att söka jobb hos oss. Hoppas det går vägen. Ska även fixa med min lön, den KAN inte stämma. Impossible.
Sedan ikväll blir det mys med min babe eftersom vi har varit tillsammans i 16 månader. Äta mat med familjen Baastad, och sen kolla melodifestivalsfinalen hos familjen Wikström. Det blir väldigt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0