Don't seek what you don't need from me

080310, Måndag

11:28
Jag är så jävla död den här veckan. Har så sjukt mycket att göra så det är inte sant. Fattar verkligen inte hur jag ska klara av allt. Blir för mycket.
- Grammatikprov tisdag.
- Historiefrågor onsdag.
- Omprov matte onsdag.
- Geometriprov fredag.
Måste satsa på att få godkänt på omprovet. Det tyckte Lasse i alla fall, för tydligen så äör det svårare än geometriprovet. Hoppas verkligen att jag får godkänt för jag har slitit som ett djur! Plugga idag, på håltimmen imorgon. Tänker inte hoppa över pilatesen ikväll, behöver den för att slappna av. Och sova direkt när jag kommer hem. Tänker ta 09:30-bussen imorgon, kanske kommer jag lite för sent till ensemblen men det får gå.
Är så himla trött, får ju aldrig vila.
Snart är det idrott. Hoppas det är något kul, annars dör jag. Sen matlagning, trerätters. Hoppas det är gott. Mamma lär få hämta mig, annars kommer jag liksom inte hinna hem innan jag ska åka igen. Sugigt.
Alltså, det känns som att jag inte får någon ordning på alla tankar, det flyter liksom bara runt i virvlar inne i huvudet. Det är jobbigt. Men snart är det påsklov i alla fall. Blir väl jobb fem dagar på raken, men på torsdagen blir det Idre! Längtar så enormt, ska bli så kul! Hoppas det är fint väder så att man kan bli lite bränd i backen. Åh, ge mig nu!
Bäst just nu: Colby Caillat (stavning?) - Bubbly, och Ron Pope - Drop in the ocean.

17:43
Var kul på idrotten idag. Vi körde basket, innebandy och fotboll med fyra lag, och två lag körde i taget och så bytte man efter ett mål. Ska man ändå göra't så kan man väl lika bra göra på detta sätt.
Trerätters på matlagningen idag alltså. Blev räktoast till förrätt, biffstogranoff med potatis till varmrätt och världens godaste fruktsallad till efterrätt. Nicenice.
Nu ska jag bara slappa fram till träningen. Sen hem och däcka efter den.
Ska verkligen försöka gå på bilden imorgon.

20:58
Pilates är nog världens bästa träningsform. Åh. Man blir superavslappnad samtidigt som musklerna jobbar tills det bränner i dem. Jag går alltid därifrån med ett leende på läpparna. Det är så skönt på måndagarna också, för det är så lite folk som går då. Idagvar vi fem stycken, alldeles lagom. Då behöver man inte tänka på att inte peta ut ögonen på folk och sådär.
Nu ska jag sova. Ska bli väldans skönt. Pussiloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0