Been awake for a while now

080303 Måndag

21:11
Imorse trodde jag at jag försovit mig men det hade jag som tur var inte. Kändes gott att vara utvilad efter att ha sovit sju timmar.
Hade engelska. Höll på med lite presentationer med våra "familjer". Kollade lite fakta om Los Angeles, bara för att fördriva tid. Inte mycket gjort direkt.
Sen satt jag och skrev klart KUHI-uppgiften på lunchen. Skönt att ha den ur världen. Blev inte lång direkt, men den får duga. Inte var den om ett medeltida instrument heller, utan ett renässansinstrument, men whatever.
Så hade vi idrott. Vi dansade rock'n'roll, bugg och foxtrot. Jag är verkligen sjukt dålig på att dansa, jag har ingen taktkänsla i benen. Det är helt kaiko. Fast kul var det.
Sen var det matlagning. Vi styckade en kyckling och gjorde kycklingfilé med potatis, dragonsås och morötter och palsternacka. Det var gott, fast inte såsen. Men vi hade trevligt.
Efter det gick jag på stan en stund. Köpte ögonskuggepalett på H&M. Så hämtade mamma mig. Vi åkte och köpte lite mat.
Väl hemma åt jag lite mat och sen åkte jag in till stan igen och gick på pilates. Det var nice.
Nu ska jag gå och lägga mig, kolla klart på Jericho. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0