Acquarius

080325 Tisdag

09:12
Jag har drömt mardrömmar hela natten, vet ej vad det beror på. Men jag drömde i tre omgångar i alla fall. Hate mardrömmar. Man blir ju inte utvilad.
Så himla mycket snö ute, varför? Snöat som skrutt hela morgonen och jag blir deprimerad. Men det var i alla fall inte särskilt k allt ute, man brukar ju kunna frysa ihjäl annars. Men självklart så hade bussen kört i diket, så jag fick gå hem efter att ha väntat en halvtimme på bussen. Hade i alla fall sällskap av Johnny.
Men snart så kommer väl förhoppningsvis Tommy och Ola. De får fanimig inte köra i diket, och jag hoppas att Ola kör försiktigt till Stockholm. Förhoppningsvis är det inte lika mycket snö i stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0