Sommarlov

080604 Onsdag

12:59
Jaha, så var det sommarlov igen. Det har sjungts på två avslutningar, det har delats ut betyg och det har fikats. Ja, det var tvåan det. Nu är det bara trean kvar, sen kan jag känna mig fri från skolan.

Idag blir det marknadsafton med mamma och Marcus, och så kanske vi ska hälsa på nya bebisen Casper. Mys!

Vet ännu inte vad som kommer hända ikväll, men det styrs väl. Kanske drar förbi Stadsparken en sväng, skulle visst vara lite klassmys där. Vi får väl se.


18:54
Hittade ingenting på rean. Bara ett par hotpants på H&M till fullpris, dock endast 49 kronor, men ändå.

Orkar inte grill i stadsparken, blir grillmys med familjen istället för att "fira" att jag slutat tåan. Revbensspjäll, pommes och äppelpaj till efterrätt.


21:47
Det blev en bra avslutningsdag ändå. Var hos Conny och Viktoria förut. Nu är vi pepp på Kroatien, imorgon är det exakt en vecka kvar! YES!

Imorgon ska vi sjunga för studenterna. Det känns bra. Extra bra att de flesta tjejerna från gamla klassen går på Risbergska så jag får se dem springa ut. Det känns faktiskt inte alls sorgligt att jag inte fick ta studenten i år, bara skönt. Jag trivs som jag har det nu, och jag har ingen större lust att börja jobba heltid nu heller. Det känns faktiskt bara kul att jag har trean kvar.

Ska bli kul att vara med på Saras student imorgon också. Trots att vi sällan ses nuförtiden så betyder hon ändå mycket. Vi har ju ändå delat en hel barndom.

Ja, jag skulle behöva bränna ut filmer, men tyvärr har jag inga DVD-skivor. Datorn håller på att bli full, så det känns ganska aktuellt. Men så länge får jag väl använda Tommys som man kan bränna om..


21:55
Insåg just att Tommy tagit hem alla sina skivor.. Fuck. Får radera några filmer ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0