Kroatien

080616 Mandag

12:46
Sa var vi da antligen pa semester. Det har gatt riktigt bra att aka ner i ar. Jag vet inte om det beror pa att mamma inte ar med, sa att jag kan sitta dar fram, da ar det liksom svarare att braka.
Vi har haft daligt vader hela tiden sa vi har inte kannt nagot behov av att stanna efter vagen. Vi har bara kort pa hela tiden, fran tidig morgon till sen kvall. Vi skulle ha kommit fram igšr, men kom i lordags istallet. Kom precis lagom till andra halvlek till Sverige - Spanien. Vi kakade pa en restaurang och kollade matchen. Sa himla storande att de vann pa tillaggstiden.. Tagga for matchen pa onsdag, da galler det!

Nu bor vi pa en camping strax utanfor Split. Jag hade trott att den skulle vara lite skabbig, for det hade de sagt pa recensionerna, men det verkar som att de har renoverat toaletterna och det, sa det kanns helt okej. Havet ar tyvarr ganska kallt. Men det kanske blir varmare. Och det duger helt klart till att doppa sig i.
Vagnen star ganska nara havet, sa man kan sola uppe vid vagnen och ta sig ett dopp nar man blir for varm.

Idag har vi varit och kollat efter en mataffar. Vi hittade ingen bra, men vi tog det som fanns. Vilket inte var mycket. Inga hamburgerbrod ens. Lag i alla fall vid en mysig hamn, eller vad man nu ska saga. Fanns sant dar krimskrams som det alltid finns. Jag maste hitta nagot till Tommy, vad vet jag inte an.

Det ar daligt vader. Fast igar hade vi faktiskt sol. Hoppas vadret blir battre i alla fall.. Det finns ju liksom inte sa mycket att gora..
Ska val forsoka ta mig ut pa promenad och sadar, sa man inte blir tjockis. Och sa ska vi nog cykla runt lite.
Imorgon ska vi aka med baten in till Trogir och kolla laget.
Pa onsdag kommer mamma, och da ar det ocksa match. Wei. Snart midsommar, och snart kommer Conny och Viktoria ocksa, det blir skoj.

Baby, I love you! (L) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0