Spinning so fast I'm forgetting my purpose

080727 Söndag

18:41
Kändes helt okej att jobba idag. Roligt folk, och inte så mycket kunder. Vi kunde ta det ganska soft. Och så är det ju verkligen skillnad på att jobba vardag och helg, helgen går sjukt mycket snabbare.

Ikväll ska jag ut och springa. Jag och Martina Haag. Mys. Perfekt väder.


20:27
Skönt att springa, men ganska tungt idag. Blir ju det efter ett par gånger. Sprang skapligt fort ett varv, och sen körde jag lite intervall, fast bara "lilla"varvet. Jag vet inte hur man egentligen ska springa intervaller, men jag kutade snabbt som attan en ganska lång bit, och joggade jättesakta en bit. Man blev ganska slut kan jag säga.

Nu ska jag lägga mig i badet med min VeckoRevyn-special, och sen ska hela familjen kolla på "Kingdom of Heaven".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0