Post-birthday

080717 Torsdag

20:25
Det har varit en bra dag.
På förmiddagen städade jag lite, och bakade två kladdkakor och en sats negerbollar.
När jag var och handlade dricka till kalaset passade Tommy på att komma hem till mig. Jag blev överraskad. Inte för att jag inte visste att han skulle komma, men att han kom när jag var i affären. Av honom fick jag mapp och skrivbok i samma serie, och två jättefina muggar. Fast den "riktiga" presenten ska jag få nästa vecka, tydligen.
Vid fyratiden kom Anna och Johannes. Alltid trevligt. Vi pratade om att åka till Ullared här inom de närmsta veckorna. Av dem fick jag fyra jättefina gula skålar. Sånt kommer alltid till användning.
Efter att Anna och Johannes gått hem till sig kom Tony, Jennifer och lille Melvin. Vi hade supertrevligt. Melvin var så söt, och inte alls skrikig som bebisar brukar kunna vara. Han sov mest. Mysbebis. Av dem fick jag ett presentkort på H&M, super.
Jättebra dag alltså, med gott fika och gott sällskap. Så var det ju vissa som inte kunde komma av en och annan anledning, men så kan det ju vara. Tack ni som kom i alla fall. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0