One of a kind

080728 Måndag

11:16
Ny vecka, nya tag som det brukar heta.

Jobba idag igen. Jag är väldigt nyfiken på min lön.. Känner strakt för att stå i disken idag, men känns på nåt sätt som att det inte spelar särskilt stor roll var jag är idag. Det brukar vara så dagen innan ledighet. Då är det bara att kämpa på liksom.

Ny vecka betyder inte bara nya tag, utan också Sofis mode. Jag brukar inte köpa den, brukar liksom glömma bort det, men nu ska jag försöka komma ihåg det varje vecka. Gillar faktiskt den tidiningen. Fan, jag har blivit värsta tidningsjunkien på sistone. Jag slukar allt; Sofis mode, Glaze, Chic, VeckoRevyn, SOLO, Glamour. Vi gillar't.


20:41
Idag var första dagen på länge som det faktiskt var riktigt skönt att jobba. Dagen gick fort och jag var på typ alla ställen och gjorde massa olika saker. Det gillar vi.

Skönt med ledig dag imorgon. Får se vad det blir.
Alt 1)   planera PA med Sofie och Ida
Alt 2)   träffa Micke, Pernilla och Casper
Alt 3)   gå på stan samt träffa Tommy (vilket jag iofs kommer göra i vilket fall som helst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0