Love me

080716 Onsdag

Underbar dag igår! Vi tog en massa fina kort som jag ska ladda upp p åbilddagboken när jag hinner.

Sex and the City var så puss att det finns inte, helt klart värt väntan! Så himla bra film, som att sitta och kolla på fem avsnitt  på raken. Jag blev faktiskt lite gråtfärdig ibland, det blir jag aldrig annars..

Efter filmen bar det av till O'Learys. Mamma hade sagt Pitcher's, men det var tydligen fel. Micke spelade i alla fall med några snubbar, bara bon Jovi. Det var asbra, fast stört högt. Men så stod vi ju närmast scenen också.. Det var i alla fall jag, Tommy, Mats, Carina, Sanna och mamma. Efter spelningen fick jag en födelsedagsdrink av Micke. Wei.

Idag är det alltså grattis på mig! Sara Ljungsten var den första att gratulera, tacktack. Blir ju som sagt jobb idag, men inte är jag ledsen för det. Man kanske får gå hem tidigt, who knows. 


21:06
Ganska soft dag på jobbet. Tur man har sköna arbetskamrater!

Har ätit lite födelsedagsmiddag med familjen; kycklingfilé och potatis i ugn. Mumma. Snart blir det hemgjord glass.

Dagens skörd från familjen;
- Bodylotion
- Duschkräm
- Escadaparfym
- Ljus
- Tavla
- Ögonpads
- Hårborttagningsgrej (väldigt mysko sak..)
- Mascara (som jag för övrigt redan köpt förra veckan, men man kan aldrig få för många)
Kan  ha glömt nåt också. Fick också 500 kronor av mormor.

Imorgon blir det myskalas med alla mina bästa. Det blir mys. Och ja, vill just DU komma också, så går det såklart bra. Everyone is welcome. Man får komma precis när man vill. Nästan i alla fall. Det bjuds på kladdkaka bland annat (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0