Lajda

080718 Fredag

10:07
Idag fyller pappa 42 år, det blir ltie firande av honom ikväll. Jag vet inte riktigt vad jag ska ge honom. Förhoppningsvis hittar mamma en hängmatta som jag ska vara med på. Det är så svårt att köpa till pappa. Han har ju liksom redan det han vill ha, och annars är det för dyrt för mig att köpa..

Jobba idag i alla fall. Inte så pepp. Känner på mig att det kommer vara ganska lite folk, lite halvsegt sådär. Hoppas på kul folk som jobbar i alla fall.

Ätit mitt första vita p-piller på två månader. Usch. Orkar inte ha mens nu. Men har redan hoppat över en gång, dumt att göra det igen. Bäst att få det överstökat liksom. Varför kan inte killar ha sånt istället? Fast i och för sig, då skulle de väl använda det som ursäkt för en massa saker..


21:09
Massor att göra på jobbet idag, det gillar vi. Det var liksom lagom. VI hade att göra ända till stängning.

Ätit tacopaj med familjen. Götta. Pappa fick två coola solstolar i present, istället för hängmatta.

Imorgon blir det jobb igen, fast först klippas. Jag längtar! Hoppas jag blir nöjd bara.. Lugg blir det. Det gillas.

Efter jobbet blir det hem och göra sig iordning, och sen in till Karin på kräftskiva. Det blir nice. Fick hetsåka till Ica och köpa ett paket, det sista.


22:23
Jäkla skit. Jag laddade in en massa spel på mobilen, och nu går jäkeln inte att sätta igång. Säkert fått nåt virusskit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0