I'll be there for you

10:11
Jag vaknade vid sextiden imorse och blev glad över att jag hade flera timmars mer sömn framför mig. Jag var dock fortfarande trött när jag vaknade av klockan halv tio.

Jobba idag igen. Bra folk att jobba med idag i alla fall, åtminstone de som jag vet. Skönt också med två halvtimmesraster, det är väldigt värt.

Börjat på säsong fem av Vänner. Det är så himla bra! Jag vill vara deras buddy.


21:42
Sjukt mycket folk på jobbet idag igen. Det började väldigt lugnt, jag fick rast efter en timma, men sen gick det utför. Banne mig, det var julrush igen. Hate. Men det gick ganska bra ändå, I guess. Jag stod på Nellys.
Sen fick jag stänga på Jacobs, det var nice som tusan. Ska be Hanni att få lära mig Jacobs ordentligt, stå där redan när vi gör mackor och sånt. Bra att kunna allt liksom.
Dagen gick väldigt fort i alla fall.

Vi håller på att fixa ute på altan. Pappa har fått en idé om att vi ska sätta upp ljusdioder i taket,som små stjärnor. Vi har ju inget innertak. Blir som flourtyg. Jag tror det blir himla fint när det är klart.

På onsdag blir det äntligen Ullared! Fick dock övertala mamma en stund.. I nuläget är det bara jag och Tommy, men förhoppningsvis följer i alla fall Anna med. Jag ska shoppa gärnet! Flytta-hemifrån-grejer, kläder, småkrafs och inredning. Wohoo! Måste dock fixa nytt bank-ID ifall inte internet vill starta på andra datorn..

Nu ska mamma och jag öva på låtarna vi ska sjunga på bröllopet. Imorgon ska vi öva i Hallsberg med Johan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0