Glass i stora lass

080704 Fredag

20:46
Åkte in till stan inna jobbet. Kunde inte sluta tänka på den blå bodyn och de blå glasögonen. Sagt och gjort, jag köpte dem. Happy. Lyckades i och för sig köpa en storlek större än den jag köpte igår på bodyn, men den passade ändå. Lite stor i ryggen bara, I guess.

Sugig dag på jobbet. Ingen bra start. Jag har blivit jätteförkyld, och då är det bara jobbigt att jobba. Fast vi hade det väl trevligt ändå, mina tjejor.
Frysen är trasig, så jag och Bishar slängde typ 200 liter glass. Vi var tvungna att öppna alla paket och hälla ut dem i vasken. Det tog tid kan jag säga.

Äntligen hemma i alla fall. Har poppat lite popcorn, tänkte sätta mig och kolla Vänner.

Imorgon blir det mer jobb om jag inte blir sämre. Efter jobbet ska jag till Nora och duscha och byta om, och sen åker vi till Tommys farmors stuga på middag. MYS!

Kommentarer
Postat av: jayne

ha en skön kväll/helg...

2008-07-04 @ 21:04:54
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0