Det är hon som jag vill va

080711 Fredag

10:53
Jobbdag igen. Ganska pepp ändå. Tror det kommer vara skapligt med folk. Man kan alltid hoppas. Det viktigaste är egentligen att det är skoj folk att jobba med, men det kan man ju inte alltid vara säker på. Fast jag gillar verkligen de allra flesta. Men ändå.

Ikväll kommer familjen hem, som sagt. Jag bryr mig inte särskilt mycket faktiskt, de hade gärna kunnat vara borta ett par veckor till. Men alltid kul att prata om saker som hänt och så vidare.

Alicia Keys är min kvinna.

Dagens outfit; blå chinos (Bik Bok), vit linne (Gina Tricot), Svartvitrandig trekvartströja (H&M)


20:57
Har gått riktigt bra att jobba idag. Det var folk hela tiden så man behövde aldrig gå runt och bara dra. Det gillar vi. Och så var det mitt favvofolk också, wei. (:

Om bara ett par minuter kommer min familj hem. Vi ska äta pizza och mysa. Kanske blir det en hyrfilm, vem vet?


23:37
Jag är mätt efter pizzan och har träningsvärk av löpningen. Sjukt pepp på att ge mig ut igen. Blir nog imorgon kväll. (:

Vet inte om jag ska jobba imorgon. Jacob sa i och för sig att jag skulle vara beredd på det, men ändå. Lite irriterande att inte veta riktigt.. Vi får se helt enkelt.

Jag vill verkligen klippa mig nu. Jag saknar rak lugg. Mucho. Ska nog boka tid imorgon, bli fördelsedagsklippt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0