Big wheels keep on turning

080725 Fredag

20:54
Jag var extremt otaggad på jobb idag,men jag blev lite gladare när jag fick vara ute i solen på stan. Och ännu lite mer när jag shoppade upp mina sista pengar. Dem tänker jag inte ha dåligt samvete för; båda plaggen (en laxrosa body, Gina, svarta chinos, Cubus), var sådana som jag länge velat ha, men aldrig köpt.

Var snabb som tusan att paxa grillen. Jag vägrade stå hos kunderna. Håret var fettigt, men som tur var gömt under mössan, och sminkad var jag inte heller. Skabbig.com.
Gick ändå ganska bra idag, jag höll bara på att dö fram till sex. Sen piggnade jag till vid tanken på att jag snart skulle få gå hem, gå ut och ha kul, och dessutom inte behöva jobba förrän på söndag. Men annars var jag bra sliten. Huvudvärken vägrar ge med sig, och jag är totalt utmattad.

Trots allt mitt elände har jag verkligen bestämt mig för att gå ut och ha kul ett par timmar. Kan faktiskt sova hur länge jag vill imorgon, och man blir ju pigg av sprit, hehe.
Sitter hrä och är så gott som iordninggjord, bara kläder och sista finishem på make-upen som saknas. Väntar på mat.

Kv'llens outfit;
- Svarta shorts, Gina Tricot
- Laxrosa body, Gina Tricot
- Ljusbruna "läder"-pumps, Scorett
- Brun väska, Gekås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0