Baby, I'm the worrying kind

080714 Måndag

10:09
Jag har varit stressad hela natten för att jag ska börja tidigare än vanligt. Så är det alltid när det är en ny tid jag ska upp, och en tid som jag verkligen måste passa.

Nu börjar faktiskt mitt rum se helt okej ut. Jag har ställt ner ett gammalt skåp bestående av tre lådor och en lucka som gömmer tre hyllplan. Nu kan jag äntligen få bort en massa saker som bara ser fula ut och faktiskt få lite snyggt. Det är visserligen fortfarande totalt omatchat, men det kommer se betydligt bättre ut. Och så fiskade vi fram en väggdekoration som jag fick av mamma förra året, och som jag glömt bort. den kommer bli jättefin mot lillväggen. Så ska vi köpa två fotohyllor som vi ska sätta upp på väggen bakom sängen. Det blir nog fint.

Nu ska jag iväg till jobbet. 11:00 - 20:00, det blir jobbigt. Fast om det är fint väder och noll att göra så är det jag som står först i tur för att gå tidigare. I stort sett i alla fall, det är ju de som börjat tidigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0