Always stuck in second gear

080730 Onsdag

09:37
Blev en väldigt bra dag igår.
Först träffade jag Sara på bussen in till stan. Vi hade ett genomgående snack om projektarbete.
Sen träffade jag Sofie. Vi satte oss på Bara Vara och fikade och pratade igenom idéer inför projektarbetet. Ida kunde inte vara med just då, men jag tror vi kom fram till en hel del bra saker i alla fall, och vi verkar tycka ungefär samma. Det är bra. Två timmar satt vi.
Sedan gick vi på stan en stund. Vi fyndade båda på rean på Indiska. För mig blev det två långärmade tröjor i mjukt material; en grå och en rosa- och vitrandig. Fick båda för 79 spänn, helt klart värt.
Så åkte Sofie hem till sig, och jag träffade Tommy. Vi gick och käkade på Alfredos. Så gick vi lite på stan.
Och så ringde mamma och frågade om vi var på väg hem. vi ville egentligen gå lite mer på stan, men eftersom hon ändå var på väg hem från stan kunde vi lika gärna åka med. Anledningen till att vi skulle hem var att Micke, Pernilla och Casper var i Ånnaboda och ville träffas. Det var så mysigt! Härlgit väder, dock lite väl kyligt för att bada, eftersom det var sent på dagen. Fick äntligen träffa min färskaaste lilla kusinis, och han är sååå söööt! Jag ville ta med honom hem. Bilder kommer nog ikväll till bdb. (:

Jobbas idag igen. Vi ska åka in lite tidgare för att shoppa lite. Hihi. Jag har glömt tvätta mina kläder, hoppas att i alla fall tröjan är någorlunda ren..


20:57
Helt okej att jobba idag. Hade disken, lobbyn och coffeeshoppen om vartannat, tillsammans med Johan. Jobbet vore inte jobbet utan Johan, vi har för kul.

Innan jobbet shoppade jag med Tommy. Blidde två t-shirts samt två rosa nagellack på Cubus. Wiho. Nu behöver jag inte shoppa något mer. Typ.

Fått grejer från Yves Rocher idag. Läppstift, nagellack och lite smågrejer som man fick som bonus. Me like.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0