Whistles

080104 Fredag


12:47
Sovit gott inatt. Vaknade vid tio men lyckades somna om och sov till tolv istället. Skönt flow liksom..
Ligger och kollar på MTV 2oo7 top 100. Ganska sugiga låtar..
Blir väl bara softa idag, åker väl hem nån gång i eftermiddag.
Imorgon blir det jobb igen.


18:54
Slö eftermiddag. Kollade först på Top Model och sen blev det Saw 4. Scary. Sjukt obehagligt. Filmskaparna lär ju bli inspärrade..
Åkte hem med 17:20-bussen. Gick av vid Rejmes och åkte med pappa hem. Glömde dock mina älskade vantisar på bussen, olycklig blir jag. Förhoppningsvis lämnas de in, har mailat till dem i alla fall.
Hittade nya Ellos när jag kom hem, lycka! Den var faktiskt bättre än H&M den här gången.
Blir god mat och film ikväll och det gillar vi.


20:19
Blev grillade revbensspjäll med pommes frites, underbart gott! Dock blev jag inte mätt så nu funderar jag strakt på att poppa popcorn i nya popcornmaskinen. Måste bara kolla med mamma hur man gör först. Sen blir det film med lillebror, vilken vet jag inte än.


21:41
Dryg kväll. Skulle kolla på I am legend, men självklart så funkade inte den. Då började vi kolla på Bombay Dreams men jag hade inte ork att kolla så jag drog upp istället. Tänker nu lägga mig i badet en stund för att det är jäkligt skönt när man har mensverk och sen ska jag nog gå ner till mig och kolla på Bridget Jones och somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0