Underbar

080115 Tisdag

09:40
Det är en bra dag idag, det känner jag på mig.
Ska snart ha ensemble. Heja vår tjejgrupp, vi kommer äga! Vi sjunger visst Imogen Heap - Just for now, helt acapella. Skitcoolt, älskar den låten.
Så ska man väl få tillbaka äckelprovetpå KUHI:n. Det vill jag inte, fast ändå vill jag ha det ur världen. Hoppas det inte är Björn som har rättat, han är så hård.
Så ska jag ha min första lektion i estetisk verksamhet. Har bild. Hoppas det blir kul, det är i alla fall roliga människor.
Leka med Anna efter skolan också, myspys.
Lön idag! YES! Hoppas jag får många pengar.. Och så kommer förmodligen pengarna från gammis idag också. Det gillar vi.
Även månadsdag idag, mys! Ett år och två månader. Puss på det. Fast det ärimorgon som det blir mys. Ännu mera PUSS!

20:36
Åh, gick så himla bra på ensemblen, kommer bli så jäkla bra på sångaftonen! Puss! Love.
Sjukt segt på KUHI:n. Hate. Fick bara 12 poäng också, sugpung.
Helt okej på bilden, läraren verkar bra. Hade bara kort uppstartslektion idag så det var skönt.
Träffade Anna och Johannes på bussen. Vi gick och köpte pizza. Gött men onyttigt. Sen hem till Wikströms och kollade på Boys and Girls. Den sög.
Nu är jag hemma. Fick hem skolfotona. Var helt okej.
Fick också kuvertet från gammis. Hon hade skrivit ett sött brev. Och så fick jag 300 kronor, de kommer väl till pass imorgon, hihi. Måste ge tillbaka pengar till Sanna och Anna också..
Fick cirka 6 200 kronor i lön, fett med bra! Lagt undan 2 000 till semester och 500 till tågbiljetter till Stockholm. Nu måste jag bara betala lite räkningar, sen kan jag börja spendera, hehe.
So, tomorrow. Blir shopping efter skolan, orkar inte åka hem och krångla innan pilatesen. Sen hem till Tommy efter pilatesen. Blir nice. Fast jobbig dag innan, men det är en annan femma. Vad gör man inte för konsten? Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0