The show-off

080126 Lördag

19:20
Man kan väl säga som så att det märks att folk har fått lön. För en gångs skull var det mycket folk på jobbet. På tal om jobbet så ringde Jacob previs när jag skulle åka och undrade när jag skulle komma till jobbet. Jag skulle tydligen ha börjat 12:00 men Hanni sa 13:00 sist så då kommer jag banne mig då också. Detta resulterade i att jag fick en kvarts rast istället för en halvtimma, bajs också. Fick rast vid 16:00. Well, bra med mycket folk.
Mys med mina pojkar ikväll, mamma och pappa dricker vin hos Pecka och Chatarina. Nice. Blir pizza snart också. Inte så sugen dock.
Imorgon blir det en sväng in på hindersmässan innan jobbet, I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0