Still, stop right here

080129 Tisdag

09:22
Ny vecka i skolan, och jag har nog aldrig varit mer otaggad.
Var duktig och var på mattestugan igår morse. Insåg att det är matteprov om en vecka, inte stabilt. blir plugg med mamma hädanefter. Noooo.
Seg och dryg engelska också, som alltid.
Kul på idrotten; hade konditions- och styrketräning som man körde med ttärning så man visste vilken station man skulle till. Bra träningssätt.
Sen var det matlagning. Vi bakade pizza. Jag, Sofie, Faruk och Robin var i en grupp. Min pizza blev  världens tjockis, hade en massa skinka, ost, räkor och ananas på. Hade varit god om det inte varit för att det var så mycket dragon i tomatsåsen, smakade hell efter ett tag. Well, well.
Var så himla trött när jag kom hem så jag gick och la mig klockan åtta och somnade säkert innan nio. Skönt som tusan men var banne mig lika trött när jag vaknade imorse.
Hatar att vara såhär tidig till skolan, drygt. Hittade dock ett pianorum som jag klinkade lite i. Sitter nu vid en dator med Elin. Snart ensemble. Hoppas vi sätter låten bra idag eftersom vi ska sjunga den ikväll.
Sen KUHI. Prov nästa vecka, jag dör!
Och så bild. Tråktråktråk.
Sen sångafton. Kommer dö innan dess, för man lär väl inte hinna äta mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0