Som det var i en dröm jag var

080118 Fredag

15:07
Bra dag idag, I guess.
Hade sång. Kajsa var inte där så Ida och jag fick köra själva och Caroline fick ta Kajsas stämma. Blev lite bajs men det blir nog bra till slut. Förhoppningsvis.
Sen kör. Har börjat repa inför våkonserten, längtar som tusan. Var så sjukt kul förra året. Var bra låtar idag också.
Så piano. Som tur var så hade inte Lina övat heller så vi var lika kassa. Jag tror Dan blir lite ledsen på oss. Men nu vet vi ju i alla fall hur vi ska spela så vi borde bli bättre tills på fredag.
Och så var det matte. Gick igenom någon slags metod och den funkade asbra och jag fattade så det var riktigt kul. Hoppas man kan använda den mycket på provet..
Och idrott. Aptrist. Styrkeövningar och hinderbana. Hate.
Gick till Haga och bokade H20-träning. Fanns ingen tid kvar på pilatesen men det gör inget för jag hade ändå tänkt skippa det på onsdag. Är så krångligt så går nog bara varannan vecka om jag inte kan ha bil. Och på onsdag är det hindersmässan så den vill jag ju gå på och sen åka till Tommy eller nåt sånt.
Ikväll blir det filmkväll hemma hos Hannes, men jag vet inte när. Måste ringa Tommy sen och kolla hur vi gör. Får i alla fall låna bilen.
Nu ska jag nog snart göra iordnign lite mat, för kvällsmat kommer jag nog inte hinna äta i alla fall.
Puss!

16:19
Böghörlurarna till telefonen är trasiga. Eller i alla fall ena. Bajs på den.
Nu är jag mätt och belåten. Gjorde klyftpotatis och kycklingfilé. Mumma.
Måste diska och göra iordning lite här och var. Byta om lär jag också göra. Min julklappskofta har börjat ludda av sig nu när man har tvättat den. Gay på den.
Sisådär en tjugo i sex bör jag åka hemifrån. Hämtar upp Tommy vid sjukhuset och så åker vi till Hannes. Mys på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0