Snö of Sweden

080103 Torsdag

12:47
Fick gå upp tidigt idag igen eftersom jag skulle på körlektion och då hinna köra lite innan också. Vilket vi gjorde. Sammanlagt har jag nog kört bil i två timmar och en kvart. Ganska långtråkigt måste jag säga, men bra har det gått i alla fall. Det skulle väl vara själva fan, rent ut sagt, om jag inte får ha uppkörning på tisdag. Jag är eftt nervös, fastän jag vet att jag kör bra. Men jag blir liksom så stressad av att jag ska bli bedömd.. Men det får gå så som det går, mamma och pappa har sagt rent ut att det inte gör något om jag kuggar första gången, och det känns ju tryggt. Fast jag ska ju erkänna att det inte känns jättekul att ha behövt flytta fram den fyra gånger nu.. Men men.
Var i alla fall på banken innan jag åkte hem. Växlade in mina 435,50 kronor som jag så duktig sparat sedan i somras, i min lilla kakburk. Nu blir det nya tag.
Underbara H&M har skickat ut sin vårkatalog nu, och jag jublar! Det blir dagens tidning. Apropå tidning förresten, så ska jag beställa sex nummer av SOLO för 199 kronor, och då får man första säsongen av Grey's Anatomy på köpet. Det gillar vi skarpt!
För övrigt så blir det Nora ikväll. Ska lägga mig i badet sen, och så ska jag käka lite lunch och sådär. Japp, det blir nog en bra dag. I snön.


14:40
Nu har jag lagat och ätit en god lunch bestående av klyftpotatis, kycklingfilé och tomat, samt äppellättdryck. Som vanligt gjorde jag alltför mycket mat, men det var gott i alla fall och jag lär stå mig ett tag.
Har även badat och haft i skön inpackning. Och så har jag bränt ut I am legend, Bridget Jones 1 & 2 samt Marie Antoinette.
Nu ska jag snart göra mig iordning, diska och så småningom ge mig av till Nora. Måste köpa tamponger också, orka detta..


15:37
Nu har jag packat klart inför Nora. Väskan blir banne mig tung.
Jag har kommit fram till att jag itne tänker använda jeans på ett väldigt bra tag. Det är obekvämt och man ser tjock ut. Fast det beror på att jag är tjock. Ska faktiskt försöka gå ner ett par kilo, men det är verkligen inte lätt. Men försöka kan man alltid. Fram tills jag har gått ner ett par kilo så kommer jag endast gå i klänning, så mycket snyggare och skönare!
Nu blir det promenad till Ica.


21:54
Blev till att gå till Noratorget för att käka pizza. Delade på en kebabpizza super, den var god. Så tog vi bussen hem men jag tror chaffisen blåste mig för jag fick betala 40 spänn för att åka två kilometer. Duh.
Nu har det blivit lite mys och sådär, och nu blir det väl tv och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0