Sista dagen på lovet

080106 Söndag

20:02
Var trött när jag vakande imorse fastän jag fått sova till 10:20. Fast låg vaken ganska länge inatt och kollade på Bridget Jones.
Jobbat idag. Var sjukt lite folk så vi städade nästan bara. Sen fick jag stänga Nelly's och hjälpa Markus att stänga i disken. Rätt soft ändå fast det blev lite långtråkigt.
Efter jobbet åkte vi direkt till Baastads för sen juklappsutdelning. Petter var riktigt i gasen och ville att jag skulle hjälpa honom att öppna julklapparna. Ska kanske vara barnvakt åt honom och Linn i helgen, mys på det!
Sanna hade tappat rösten, hon lät som en smurf, haha.
Imorgon är det skola igen. Inte särskilt pepp alls. Vad jag däremot är pepp på är att börja träna, nu ska jag verkligen ge mig den! Ska försöka röra på mig lite varje dag och sådär. Votre så stört skönt att få körkortet nu för då skulle det inte bli lika krångligt med träningen, då kan man ju liksom köra in själv om bilen är ledig. Vi får se hur det blir. Ska försöka ge mig ut på promenader i alla fall, och simma. Och så blir det pilates och vattenträning. Variation är ju kul. Jag tror det blir bra. Och nu ska jag verkligen försöka hålla mig till att bara äta onyttigt på helgerna. Jappsi. Detta blir bra.
Nu ska jag nog snart ner till mig och titta på film och sova. Är rätt trött faktiskt. Kanske borde ta mig en macka från jobbet innan..
Pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0