Happy Birthday

080125 Fredag

14:20
Mår icke så braigt idag. Går på nässpray och såna där gröna piller igen. Blä.
Både jag, Ida och Kajsa var sjuka på sången men det gick la rätt bra ändå, känns dock inte jättehaj inför tisdag. Får se om det blir Lady Marmalade eller Hallelujah..
Massa nice musik på kören, längtar till vårkonserten!
Gick bra på pianot, hallelujah!
Genomgång på matten, fattar. Fattar dock inte varför vi inte fick lära oss pq-formeln från början, då hade jag jyu inte haft några problem. Eller jo, några, men det hade gått betydligt bättre. Snart matteprov. Lasse hotade med en massa IG-varningar. Hoppas jag klarar mig!
Gick hem innan idrotten. Ville inte vara med för då kommer jag att ta ut mig och bli ännu sjukare, eftersom jag inte bara kan ta det lugnt. Och ville heller inte sitta och göra teori, då åkte jag hellre hem. Så det gjorde jag.
Köpte lite gotti till kvällen, plus en SOLO. Perfekt, halva VeckoRevyn plus helt ny SOLO inför helgen, I like.
Blir softa ikväll. Mamma är hos gammelmormor så det är bara jag, pappa och Marcus hemma. Kanske kan laga lite mat, annars blir det nog pizza och det är inga fel det heller.
Kolla Let's Dance ikväll, samt en massa Desperate Housewives! på tal om det så måste jag ladda ner Gossip Girls, lär ha kommit nya avsnitt nu. Wie.


21:58
Jag är tröttis efter att ha kollat på Let's Dance. Go Karl Petter!
Nu är lovely Desperate Housewives färdigladdat, bara till att bränna ner nu. Så har jag börjat ladda ner Vänner och Sex and the City. Det finns inget bättre än serier, eller hur?
Imorgon är det jobba som gäller, som alltid. Och så kommer min babylove. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0