Hälsovårdsnämnden

080105 Lördag

21:38
Gick upp tidigt idag igen eftersom det vankades övningskörning. Gick bra, förutom en vänstersväng som blev lite dåligt planerad, dock inget man blir kuggad för antar jag. Känns ganska bra inför uppkörningen ändå, jag kan ju inte göra mer än mitt bästa och jag vet med mig själv att jag är redo för trafiken.
Well, vi avslutade vi jobbet i alla fall. Fick smärre chock när jag insåg att vi var tvingade att ha på oss vinröda mössor. Men de var inte så farliga ändå, den passade mig rätt bra. Fast det är lite jobbigt med killarna för man ser ingen skillnad på dem bakifrån, haha. Var i alla fall lugnt och skönt och vi var ute innan 18:00. Stod lite på Nellys, och lite i disken. Var storstädning eftersom vi legat efter med städningen och nu äntligen hade ro med den. Och jag antar att hälsoinspektionen gjorde sitt till. Vi fick tydligen underkänt i veckan. Ingen större surprise egentligen, hygienen är väl inte den bästa. Men ändå.
Direkt hem och hoppa in i duschen. Invigning av nya skjortklänningen, I like. Middag med Carreviks, mycket trevligt. Deras yngste son Jesper är en riktig underhållare. Fått fläskfilé med ris, och till efterrätt blev det chokladtårtan, Cissi är ju tokig i choklad. Mycket trevlig kväll i alla fall.
Imorgon blir det jobba igen och sen direkt till Baastads för julklappsutdelning. Mys på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0