Forever in love

080110 Torsdag

10:29
Gjorde inte ett dugg igår. Fast jag fick i mig mat och det var ju bra. Lagade supergod kyckling med klyftpotatis.
Kollade på Beckfilmer hela kvällen, och mös. Mysmys.
Är hemma idag också, inte frisk än. Blir så att jag är hemma resten av veckan. Ingen idé att gå till skolan imorgon ändå eftersom jag inte kan sjunga, alltså inte vara med på kören och sången, och inte heller på idrotten. Då återstår piano och matte och, tja, det kan jag plugga hemma. Har förvisso ingen mattebok hemma, men kanske kan hämta den imorgon om jag ska in och hämta körkortet. Fast jag lär ju inte plugga nån matte i helgen ändå eftersom jag jobbar hela helgen. Förhoppningsvis är jag såpass frisk på lördag att det går att jobba, känns sugigt att missa en hel helgs lön. Jag är ju på bättringsvägen i alla fall, tror inte att jag har någon feber. Men allt annat jox är ju kvar. Well.
Blir lugnet idag också. Började morgonen med att ta ett bad, för skönt. Ska ner och väcka Tommy snart så jag får lite frukost.

19:43
Blev inte alltför mycket gjort idag. Käkade hamburgare till lunch och sen kollade vi på I am legend i soffan. Så spelade vi lite Yatzy och så kom mamma hem, och då tog vi bilen och körde till Nora. Tommy körde dit och sen fick jag köra hem helt själv. Lite läskigt var det allt, såg rätt dåligt i glasögonen, mörker och regn. Men aah, det gick ju bra, så.. Nice att köra själv, då kan man lyssna hur högt man vill på vilken musik man vill, haha!
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Läsa min nya VeckoRevyn kanske. Kanske kolla film.. Japp. Seg kväll blir det i alla fall. Har så grymlans ont i nacken och det sätter sig i huvudet och halsen, inte ett dugg kul. Men börjar annars bli bättre, så det är ju bra.

21:12
Mums, jag gjorde precis en delikat fruktsallad! Nu ska jag ner till mammsen och pappsen och kolla på Medium och mumsa. Hihi.

22:24
Ibland hatar jag verkligen våran dator. Den är så fruktansvärt segstartad så man blir sjuk i huvudet. Blah!
Snart sovas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0