You take your girl and multiply her with four

080207

18:16
Det var mys med min man igår. Han är bäst, utan protest. <3
Tog bilen till skolan idag. Skönt.
Vi hade MUKO. Vi hade radioteater, det var jättekul. Min grupp läste Sagan om pannkakan. Riktigt skojigt var det faktiskt.
Sen hade vi GEMU. Satt där och tragglade med de där jävla ackordföljderna.. Gick ganska snabbt, för en gångs skull.
Sen tappade jag bort muina nycklar av någon outgrundlig anledning. Jag var helt säker på att jag hade lagt dem i min väska, men de var bara borta. Som tur var så hade jag ju min väska med bilnycklarna och sådär, annars hade jag fått panik. Som tur var så var det någon som lämnade in dem till expeditionen så jag fick tillbaka dem.
Hade s-block. Gick också fort. Var ett par redovisningar och sen kollade vi på filmklipp. Jag hade mastodonthuvudvärk igen. Blä.
Åkte hemåt. Var stopp på E18, fick nästan start i backe..
När jag kom hem hittade jag pappa läggandes puzzel. Jag ba, what? Inget ont om puzzel men min pappa är liksom inte en puzzelmänniska. Men det var skoj.
Falukorv på menyn. I hate falukorv. Därför åt jag två bakpotatisar när jag kom hem istället. Det var gottigt.
Jag känner verkligen inte för att gå till skolan, vill bara bli frisk. Undrar hur det känns att verkligen vara helt frisk? I don't remember anymore. Men vill ju samtidigt inte ha mer frånvaro från skolan. Undrar om jag har varit en hel vecka i skolan sen jul? I don't know. Hur ska det gå nästa vecka när man verkligen inte kan vara borta en endaste dag? Why meeeeee..


22:04
Mami och jag har kollat på tv ikväll. Det blev Jeopardy (sååå mycket bättre med kändisar!) och sen QX Gaygalan. Galan var egentligen rätt tråkig, det var liksom inte lika glammigt som typ guldbaggegalan när man får se klipp på alla nominerade, men det var ändå kul. Pia Johansson äger ju. Puss på alla homosar där ute, jag vill ha en gaykille som bästis (don't ask why)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0