Left wondering what could have been

080217 Söndag

22:10
I fredags var Tommy och jag och käkade på Pacos. Så himla dyrt, rätt ovärt att köpa pizza egentligen.. Men aldrig att jag betalar 139 spänn för mat, no way. Sen kollade vi på Sweeney Todd. Den sög, jag somnade. Massa från klassen som kollade på den också..
Igår jobbade jag. Sen åkte jag till Karin som fyllde 19. Det var lite fika och så men jag hade ju lovat Anna att kolla Melodifestivalen med henne så var bara där en timma. Hade mys med Anna och Johannes. Kollade MF och Se upp för dårarna.
Idag har jag också jobbat. Gick sååå seeeegt. Lekt med Anna. Kollat tv.
Nu ska jag gå och lägga mig. Tröttis. Jobba imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0