Ingen utav oss två kan förutse hur det ska gå

080223 Lördag

00:00
Midnatt, räknas det som lördag eller söndag då?
Fixade min lugg idag. Blev helt okej, mycket bättre än den innan i alla fall, men ändå inte exakt som jag tänkt. Wellwell. Efter klippet hade jag lång tid kvar tills jag skulle börja så jag åkte till Sötvaruhuset och köpte godis. Träffade Bertil där. Sen köpte jag smink på H&M. Nice.
Skapligt med folk idag. Stod i disken. Fett lite folk efter 16:00, som alltid. Träffade Micke och Pernilla.
Mys med folket ikväll. Conny och Viktoria var här, sen kom Anna och Johannes. Tittade på melodifestivalen. Skandal att Patrik Isaksson inte gick vidare alls. Precis som i första när inte Velvet gick vidare. Vadihelvete?
Sen spelade vi lite Dart och PT. Jag vann, hehe.
Nyss skjutsat hem Anna och Johannes. Nu ska sovas. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0