I'm feelin' all right

080213 Onsdag

10:02
Så mycket för den sovmorgonen. Eller okej, jag har sovit i elva timmar.. Var så himlans trött igårkväll så jag däckade runt tio. Vaknade typ halv nio. Låg kvar och kollade på lovely Desperate Housewives. Bäst är det.
Har ätit lite frukost och ska snart lägga mig i badet bara för att det är skönt. Lyssnar nu på Alicia Keys. Hon är störtbra. Har ju en massa bra album på datorn nu..
Ska åka in till pappa vid tvåtiden. Behöver nog åtminstone en och en halv timme, men måste ju hinna till Haga också. Och äta nåt också.
Fint väder idag, det gillar vi ju skarpt. Vet inte vad jag ska ha på mig idag..

12:56
Jag är liksom inte gjord för hemmaliv. I alla fall inte ensam. Jag blir så otroligt rastlös. Idag hade det varit sjukt skönt med en promenad men jag är samtidigt så stressad över att inte hinna med allt att jag inte pallar att ta en promenad, för jag kommer inte kunna njuta av den ändå. Jag ska i alla fall försöka vara ute i solen så mycket som möjligt idag, ska ju i alla fall till och från busshållsplatser och sånt, haha. Man måste ju passa på att ta lite bilder också, något bevis på att solen faktiskt finns måste man väl ha. Mys! Jag vill ha sol jämt. GE MIG VÅR!
Dagens outfit: Leggings, cityshorts, lila topp, halvuppsatt hår, nya svatra skorna, svart cardigan.

20:07
Har varit en riktigt skön dag. Tog lite bilder när jag satt på busshållplatsen, måste ju passa på när det är så idealiskt ljus.
Jag hade tänkt mig att 16 eller 11:an skulle gå typ lite jämt men jag fick banne mig vänta tjugo minuter inne i stan. Inte kul. Fast man kunde ju kolla lite i affärer. Träffade Linn på bussen.
Satte mig i en fåtölj på pappas jobb och började med uppdraget. Gick bra. Sen kollade jag pappas kontor också. Gick fortare än vad jag trodde att det skulle göra. Tog knappt en halvtimma.
Sen tog jag 16 ändå från pappas jobb och ner till skolan typ. Gick till McDonald's, var ju tvungen att äta innan träningen. Blev en naturell McChicken, den var inget god. Inte pommes fritesen heller. Och det var en kärring i kassan, hate her.
Sen gick jag till Hagabiblioteket och började skriva ner rapporten. Hann med ganska mycket, ska renskrivas nu.
Så var det pilates. Sjukt skönt. Går tydligen på måndagar också, kanske borde börja gå på dem också, eller överhuvudtaget istället för onsdagana eftersom det passar bättre. Mycket nice i alla fall.
Hem, tog bilen till Ica och köpte vindruvor och digestive tills imorgon.
Nu ska jag verkligen försöka skriva rapporten så jag slipper skriva så mycket imorrn. Men vill komma i säng tidigt eftersom vi ska vara på skolan 06:50. Pusshej.

21:34
Phew, äntligen klar med rapporten. Trodde den skulle bli längre men två sidor dataskrivet är väl okej antar jag. Sex sidor handskrivet..
Nu ska jag sova, tjohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0