I'm a superwoman

080218 Måndag

20:53
Ny vecka, nya tag.
Åkte med 09:28-bussen imorse, var inne i stan 09:46. Då var inte ens butikerna öppna. Gick in på bibblan för att kolla om det fanns nån bra bok men det gjorde det inte. Hittar aldrig böcker där, bara på bibblan här hemma. Läste dock lite snabbt i Hur Ronja Rövardotter blev film. Den var rar.
Sen gick jag och kollade runt i affärer. Hittade assnygga jeans på Zara men de var för små. Helt sjukt, fick dem inte ens över låren och det var 40. Måste ha varit konstig storlek för jag köpte 40 där nyss. Blä på affärer, de får en alltid att känna sig så tjock. Träffade dock Jonna Indiska. Jag köpte två linnen för sammanlagt 99 kronor, såna som jag har ett turkost som jag brukar köra pilates i. Sjutk sköna. Köpte ett svart och ett vitt, Jonna köpte ett blått.
Sen mötte vi Annie på busshållsplatsen. Åket til jobbet och sådär. Jonna och jag började klockan tolv och var där redan vid kvart i elva så vi tog oss en sväng på Marieberg också. Slutade med att jag köpte två hårspännen, ett rouge och hårfärg på H&M också. Pank snart igen, blä.
Var sjukt lite folk på jobbet idag. Sugigt. Dagen verkligen segade sig fram. Stod i disken ich körde ut i lobbyn ibland. Segt som fan. Hoppas det är mer folk imorgon.
Som sagt jobb imorgon också. Sista dagen innan två dagars ledighet, skönt som fan.
På onsdag ska jag städa och tröna pilates. Sen kommer min bubbe hem till mig.
Torsdag pker vi förmodligen hem till gammis och myser. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0