For your information

080208

16:32
Jag var väldigt trött när jag vaknade imorse. Inte så kuligt.
För en gångs skull var vi alla tre på sången. Dock så sjöng inte Kajsa. Slapp alltså sjunga Lady Marmalade. Vi har vistema nu; jag ska sjunga en Helen Sjöholm. Det blir nog bra. Har ju ett par veckor på mig att öva nu också.
Övade med ettorna på kören. Sjukt pepp på vårkonsert, så bra låtar!
Gick okej på pianot. Så synd att man aldrig orkar öva, det är liksom lite synd om Dan. Men vi höll på lite idag i alla fall, och även här är det ju flera veckor kvar till nästa lektion. ÖVA!
Fick ha mitt matteprov idag. Det var inte så lyckat. Jag fick total black out och kunde inte ens lösa de enklaste talen. Blir nog inte godkänt men ett par poäng förhoppningsvis. Hann inte äta någon lunch tyvärr.
Gymmade på idrotten. Verkar som att lärarna fått upp ögonen för mitt knä, det kan man nog utnyttja, hehe. Först var jag själv men sen kom Malin Hansson och Samantha också. Var trevligt.
CP-bussen bytte nummer på bussen efter att den åkt ifrån sjukhuset så jag missade den. Fick ta 513 istället. Hate. Var nån läskig snubbe som gick och visslade hela tiden som gick bakom mig. Lite scary.
Har spelat Monopol med Marcus. Det är riktigt kul. Har spelat det en massa senaste veckorna.
Ikväll blir det Let's Dance och sådär. Mysmys.

22:03
Karl-Petter är bara för puss. Mitt charmtroll.
Håller på att ladda ner en massa spännande album. Det har varit sjukt lite musik senaste året, jag vet inte vad det kan bero på. Men nu är jag lite sugen igen, så en hel del nytt kommer det.
Jag har verkligen problem med min ångest och stressen och allt. Jag vet liksom inte varifrån det kommer, det är bara sjukt jobbigt. Bryter ihop och sånt där annat otrevligt. Kan inte sitta hemma och ta dte lugnt för då blir jag för rastlös och blir stressad för det istället. Uscha. Imorgon tänker jag ta en terapi-shoppingrunda med min man. Shopping gör mig glad och lugn, tills jag inser hur mycket jag har spenderat. Men det är ju också en lustig grej; jag får panik över att jag gör av med pengar när jag shoppar, men paniken är över att jag inte har pengar att shoppa för. Det är ju liksom samma grej. Jag fattar inte. Knäpptknäppt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0