Allt under himmelens fäste

080220 Onsdag

09:58
Drömde så sjukt inatt, jag blir galen. Vi behöver ju inte gå in på vad det handlade om, men det var helt knäppt.
Fy, vad sugen jag blev på att åka till Lager157 helt plötsligt.. Men det blir inget av med det, för jag är typ pank. I alla fall efter klippningen imorgon. Illa. Dock bara nio dagar kvar till studiebidrag.
Idag kommer min lovely hamster hit. Har saknat honom massor! Ska dock lämna honom ett par timmar när jag åker iväg på pilates. Pilates is the shit. Ska boka nya tider till nästa vecka också. Blir förmodlgen pilates måndag, simma onsdag och vattenjympa torsdag. Fett nice.
Yeah, blir härliga gänget på teatern i höst; jag, Sofia, Angelique och Krille! FETTNICE! Hoppas alla får samma termin bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0