All of our bumpy rides

080201 Fredag

09:16
Sångaftonen gick bra i tisdags men den var otroligt dryg. Fruktansvärt långdraget, särskitl som vi skulle samlas 16:30, konserten började 18:30 och jag inte sjöng förrän typ 20:00. Inte kul. Jag mådde konstigt också. Jag, mamma och Linnea Werme åkte till Mcdonald's och kom tillbaka till andra akten av konserten istället.
I onsdags hade vi redovisning på vårt mediaarbete. Det var jättemånga grupper som inte gjorde sina redovisningar, men vi gjorde vår och det gick jättebra. Tog kanske tjugo minuter eller nåt sånt.
Funkade bra på matten också, gjorde en massa blandade övningar och det gick finfint. Känns okej inför provet.
Träffade min babe, gick runt på stan en stund. Jag reafyndade på H&M, en blålila topp för 24,50. I like!
Sen gick vi till Fröken Brogrens och tjockade. Det var mys.
På kvällen åkte vi till Fjugesta och firade Mahtilda som fyllde 21. Deras katt är nog den sötaste som finns, världens mjukaste päls.
Igår var jag hemma från skolan. Vaknade med stans illamående och det höll i hela dagen. Var inte ett dugg kul. Var dock ingen magsjuka för jag spydde inte, som tur var. Kände mig åtminstone bättre på kvällen.
Idag är jag också hemma, för säkerhets skull. Känner mig helt okej. Ska försöka få lite saker gjorda. Tog med mig en massa plugg hem, kanske borde kolla igenom det.. Och städa. Ikväll ska jag i alla fall iväg och ta blodprov.
Imorgon är det Fråga Olle!

21:45
Mysdag med älskling. Kollat på Beck, det är för bra.
Var inne och tog blodprov, gick jättefort. Fick en biobiljett som tack för att jag varit med i vaccinstudien, thanks dude.
Innan vi åkte till blodprovet så åkte vi in till Rusta en sväng. Var inte mycket att ha men jag köpte en jordgubbsdoftande läppbalsam och godis inför bussresan imorrn. Efteråt åkte jag till Willys och köpte cola och sen till McDonald's för att köpa mat till Marcus. Han har varit jättearg hela veckan för att jag fick donkish på sångaftonen och inte han.
När jag kom hem fick jag underbar mat; fläskkarré och potatisgratäng. Kände dock att det saknades Coca Cola så fick åka till affären och köpa en flarre. Mumma, säger jag bara.
Kvällen tillägnades tv:n. Kollade såklart Let's Dance. I pausen kollade vi dock på Robins. Har aldrig sett det förut men det lilla jag såg var banne mig bra. Skrattade så jag grät när Thomas Järvheden berättade om en massa konstiga djur han stött på under sina utlandsvistelser. Helt sjukt vad roligt jag hade åt detta. Mumma.
Jag längtar som tusan tills imorrn. Åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0