The sweetest dream will never do

081206 Lördag

16:10
Underbar kväll igår!
Magnus Betnér var skitbra. Jag älskar att han vågar skapa debatt och säga saker som folk fasar över. Det var verkligen riktigt bra, och vi klappade in honom igen två gånger.
Sedan åkte vi till McDonald's. Vi körde på drive in, men åt ändå i bilen på parkeringen. De där garbbarna är lite störda..
Sedan åkte vi och hämtade Carin på Hamnplan, och så Jennifer på norr. Åkte till hannes och förfestade. Tommy hade köpt ut en kvarting vodka till mig, den är så söt, haha. Blev inte så lång förfest dock, men ett par drinkar hann det allt slinka ner. Så blev det Satin. Jag fattar inte varför man måste spela så sjukt hög musik, man vill faktiskt kunna prata också. Fick en väldigt god melondrink, och sen en mysis med lime, min specialare. Riktigt lyckad kväll, fast vi blev hämtade redam strax före ett, jag var så trött. Men skoj vare.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag känner inte av något från igår, förutom att man är lite seg, som alltid. Har ia lla fall försökt få lite frisk luft, så vi startade dagen med att gå till sopstationen, helt utan att någon bett oss. Så har vi haft lite familjefika och sådär, alla har varit snälla och glada idag. Alla helger borde vara som denna.
Ikväll blir det i alla fall spelkväll med Hannes och Carin, det ska bli mysigt. Carin har lovat att lag amat också, hon ville inte äta pizza, som vi alltid annars gör, haha. Ser fram emot kvällen. (:
Nu ska jag gå ner till min säng, öppna luckorna jag glömt i chokladkalendern (ja, jag har fortfarande en sån..), och så ska jag läsa min nya Glaze.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0