The stars are bright

081223 Tisdag

20:38
Dan före dopparedan, så att säga.

Sov pissigt inatt igen, bara massa mardrömmar. Why? Vaknade vid sju och tänkte då inte gå upp, la mig och kollade på extramaterial till "Hundtricket", och åt lite godis till frukost, haha. Sen somnade jag om så småning om, tuuur. Men var trött som fan när jag vaknade.

Åkte in till Marieberg med mamma. Köpte mig ett par lila chinos och en vinröd mössa för presentkortet på Gina. Dem ska jag slå in i paket, jag älskar att öpnna paket. ^^

Var lugnt på jobbet idag faktiskt, helt sjukt. Trodde det skulle vara minst lika mycket som igår. Gick apsegt efter fyra. Blä. men stod i disken, det var rätt nice. Var lite småyr i början, men sen gick det över.
Var sista dagen för Malin Törnell idag, va tråkigt. Men hade två nya idag, Sofie och Jennie, och jag gillar båda, så det är ju i alla fall bra.
Fick en ask med belgiska sjöfrukter av Jacob, snällis. Fast det blev inte så mycket fika över, men jag snodde en päronmuffin i alla fall.

Nu ska vi snart äta vår traditionella 23:e-december-mat; julskinskemsörgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0