Strålande stjärna

081220 Lördag

14:29
Massa mys med julbord igår. Hannes jobbarkompis Stefan hade med sig sin ryska flickvän, så vi fick prata engelska hela kvällen, men det är ju alltid bra att öva sig. Mätta blev vi i alla fall.

Idag har jag och mamma varit barnvakt åt Casper. Han är inne i sin blyga period, men han blev jätteglad när vi kom, och det har gått jättebra att ha honom. Vi var ute på stan och köpte julklappar. Fick presentkort på Gina Tricot av Josefin igår, så tänkte spendera pengar där, men hittade inget, så jag tog bara ut ett par trosor som man fick av Chic. Nice ändå.
Mycket msyig eftermiddag i alla fall. Köpte med McDonald's hem.

Vet inte vad jag ska göra nu riktigt, typ bara ta det lugnt, I guess.


16:50
Ringde till jobbet förut. De hade visst tappat bort min lapp, men jag ska i alla fall få jobba på tisdag, och sen är det ju min helg. Kanske ska jag också jobba annandagen, jag bryr mig inte. Fett skönt, ska få blrja klockan elva på tisdag, which means två havtimmarsraster. Yeah, yeah. Brukar vara nice att jobba sista dagen före julafton, då brukar man få ta med sig en massa fika hem. ^^

Nu har vi köpt biljetter till "Vi hade i alla fall tur med vädret igen", tills på torsdag. Hela familjen, plus Tommy, ska gå. Det blir mysigt. 

Imorgon ska vi fira lilljulafton hos Micke och Pernilla, det ska bli himla mysigt. Och så får man öppna varsin julklapp. ;)


22:02
Känns som den här kvällen aldrig tar slut. Vill gå och sova, fast ändå inte. Vill se klart på "Love actually". Vi får se. Kanske blir naning nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0